problem be traking modul

Begonnen von munzurlu, 06 Januar 2008, 20:50:54

⏪ vorheriges - nächstes ⏩

munzurlu

hallo

lezte  seit fontioniert bei mir  die traking modul nicht. ich  habe im admin  menü-   einstellungen- traking modul   aktiviert aber es fonktioniert  trostem nicht voran kann das  liegen?

besten dank

Andi

Moin :)

gib mal mehr Info.

"funktioniert nicht" nützt uns nichts.
Wie äussert sich das? Springen die Tasten aus der Tastatur wenn du das Modul aufrufst?
schön´s Grüssle, Andi

munzurlu

0 Ziyaret 'son 14' ve 0 Sayfa ( 2007-12-24 00:00:00 - 2008-01-07 20:03:47)

das ist auf turkische sprache ande  es  gibt  garnix alle werte  null :BD: 0 besecuher  vom letzte 14 tage  0  seite

also  so sieht aus.

danke

munzurlu

beilspiel  bin ich  in admin  menü   eingelogt .und  ich   klike  auf traking und will ich letzte 3 tage  anschuen .dann  komtt " 0 Ziyaret 'son 3' ve 0 Sayfa  " das  heist  übersetz "null besucher vom lezte drei tage "das stümt aber nicht.

hat das  was  mit mod_rewrite was  zutun?

Andi

Hi :)

nein, mit mod_rewrite hat das sicher nichts zu tun.

Schalt mal den Debugmodus an und schau ob dann irgendwelche Fehlermeldungen kommen, wenn du das Tracking aufrufst.

Ayarlar >>
Ayıklama (Debug)-Modüsü aktif mi? (sadece Yöneticiler için) >> Evet 
SQL-Hatalarını göster? >> Evet 
schön´s Grüssle, Andi

munzurlu

pragmaMx 0.1.9 Debug-Mode, PHP Error-Reporting (E_ALL) enabled

GET: Array
(
    [op] => trackingshow
)

komt diser  meldung

Sitki

Gelen bildiride bir hata yok.

Şimdi Ayarlar bölümünde sen bu ayarlamayı yaptığından emin misin?

Diğer Seçenekler -> Website izlemesini aktif hale getir? Evet

Ne zamandan beri çalışmıyor, herhangi bir değişiklik yaptıktan sonra mı? Problem ile ilgili daha iyi analiz yapabilmek için, buraya bilgileri aktarmanda fayda vardır.
viele Grüße

Kein Support über PN, Mail oder Messenger!
Bitte die Fragen im Forum stellen, nur so helfen die Antworten auch den anderen Usern.
Bitte auch die Boardsuche nicht vergessen, oft ist genau dein Problem schon an anderer Stelle gelöst worden!

munzurlu

ewet  o  ayari  yaptim bir sitede  oluyor birinde  olmuyor.bu  tabs  blogunu  yükledikten sonra  olmuyor  olabilir ama emin degilim

Sitki

Bu durumda doğrudan görmeden bir çözüm bulmak kolay değil. Problemin kaynağını bulmak için, yapılan değişiklikleri geri takip edip, belki en azından bir ipucu elde edinebilir. Pek ihtimal vermiyorum ama, aksi takdirde istersen Tracking modülünü yeniden yükleyip deneyebilirisin, eğer önceki izleme (Tracking) verilerin kalmasını istiyorsan, ilgili tabloyu yedekleme yapıp, yeniden yükleyebilirsin.
viele Grüße

Bitte die Fragen im Forum stellen, nur so helfen die Antworten auch den anderen Usern.
Bitte auch die Boardsuche nicht vergessen, oft ist genau dein Problem schon an anderer Stelle gelöst worden!

munzurlu

traking modulunu nerden indirebilirim ?

Sitki

viele Grüße

munzurlu

ekledim  yine ayni  sorun ...bir degisiklik yok