messenger problem

Begonnen von Dersim, 14 Mai 2004, 20:48:11

⏪ vorheriges - nächstes ⏩

Dersim

yeterince  almancam yok almancam yok ondan türkdce  yazdim ama  anliyan arkadaslar  vardir  muakkak  burdaki  paketi  kendisiteme  kurdum fakat mesengerden yazdigim zaman  karsidan görünmüyor sadece  özel mesajlara  kayit oluyor  yarim ede bilirseniz sevinir  

munzur

slm

Bak Messengerin altinda burdaki sitede "Buddy" yaziyor ona basip ve acik biraktigin zaman Mesajlar hemen yazildiktan sonra "popup" halinde önüne cikiyor!

umarim yardimci olabildim!
"Debug-Mode" einschalten.
"SQL-Fehler anzeigen" einschalten
und evt. auftauchende Fehlermeldungen posten .

Dersim

anlatamadim galiba  mesengir calisiyor  normal  yziliyor fakat yazdigin karsidaki insana  gittigi  zaman direk  ekrandA  CIKMIYOR  ÖZEL MESAJLARA  KAYIT OLUYOR normal calisiyor

munzur

yukarda dedigim gibi busayfada symbol böyle  
senin sayfanda da bir böyle symbol var! ona basip ve acik kalmasi lazim!

bunda anla miyacak birsey yok!

Dersim

daha  farkli  bir sekuilde ayarlanmazmi  yani    diger  versiyonlardaki  gibi  direk  acilmasi icin baska  yapilacak birsey yokmu

munzur

pn mesajlan probleme (cözdük) bitirdik!

Dersim

evet  mesajlarin  problemini bidirdik  ama  daha bitmeyen problemler  var  bakalim üstesinden nasil gelecez n bu  versiyonda  bir cok modül  calismiyor  galiba  öyle  gösteriyor

BlackBoSs

@t munzur... ich hab das selbe problem kannst bei mir auch helfen bittee ?

DarkBoy

und warum besprechen wir das nicht in deutsch ? dann könnten wir auch versuchen zu helfen *g*
Bin dieser Sprache nunmal leider nicht mächtig und ausserdem sind wir im falschen Forum :) (zumindestens denke ich das durch den titel)